Известие

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за уреда за налягане на маслото при 2.5 ТД

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Въпрос за уреда за налягане на маслото при 2.5 ТД

    Колеги пускам тема понеже в една друга подобна никой не ми отговоря.Въпроса ми е свързан с уреда за налягане на маслото. Става дума за колата от подписа 2.5 ТД. При мен сутрин като тръгна за работа показва малко под 4 бара,след около петнадесет минути примерно вече показва на нулата,все едно не работи..След това дори и цял ден да я карам,независимо колко време работи си показва само това.. Някой имал ли е подобен проблем и евентуално предположение от какво може се получава така. Колата я имам от около месец,предния собственик ми каза че и при него е показвал така,колко трябва да е по принцип нормалното налягане и дали самия датчик е прецакан или наистина няма достатъчно налягане. Скоро бях спрял на едно нагорнище с муцуната нагоре и като запалих ми светна лампата на таблото /тази с пръчката и капката / и след 5 секунди угасна и от тогава не е светвала повече. Масло в двигателя има колкото трябва,проверявам всеки ден ,мисълта ми е дали има някаква връзка между показанията на уреда и светването на лампата. Тази другата която е на чек панела не е светвала никога,доколкото знам тя е само за минимално количество на маслото,така че не би трябвало да има нещо общо с цялата история. Нека ако някой знае нещо да каже,доста време стана така и си мисля да не би да е сериозно и да се отвори бела някаква.
    Ex: Alfa Romeo 33 Imola 1.4 8V '94
    Ex: Alfa Romeo 145 1.4 16V TS '97
    Ex: Аlfa Romeo 155 2.5 TD Sport '96
    sigpic

  • #2
    Според мен е от датчика нещо. При мен се получава нещо подобно. Сутрин стартирам над 6 (с Ладов датчик съм) и с увеличаване на температурата на мотора, налягането се срива до 0. Даже като ми се вкл. перката на радиатора пада и под нея. Маслото го изключвам уж като вариант (сега съм с АGIP 10/40 2000 SINT), преди това със Селения 20К AR. Показанията са еднакви. А, и принципно датчиците мъртвират напълно след смяна на маслото, така че най-вероятно си е до датчика. Така или иначе съм напипал датчици(Лада) под 10 лв в един магазин, може и да пробвам със смяна скоро, да видя, ще има ли промяна. Принципно мисля, че около 1 бар трябва да е на загряла кола на пр. ход (из темите има и точно колко трябва да е, ама ме мързи сега да ровя).
    75 2.5 QV 08.86 г. - Ех...
    155 1.7 07.93 г. - Сиромашки тунинг + JR filter + ниска - замина за скрап...
    FIAT Tipo 1.6 12.93 г. 835С1.000 - вече 2.0 TS 8V Turbo с екстрите от горната...
    Мненията са като задниците - всеки си има!

    Comment


    • #3
      Ако не ти представлява проблем почети малко тук че тая тема при нас е захапана отдавна:http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=9911
      Mercedes Benz S Class 3.2i 2004
      166 2.4 JTD '02
      164 2.5 TD '98 ex
      Човешко е да се греши, но за да се объркат съвсем нещата е необходим компютър.

      Comment


      • #4
        Ще се вмъкна не много на място, ама и при мене е почти същото.Даже и с темп май имам проблем ама всичко е от датчиците.За налягане е умрял пък за ниво с пипетката ми свети откак съм сменил маслото.Пък ако на всяка смяна на масло ако тр да се сменя и датчик.. доста скъпа смяна на масло ще е.!!! В Т и Н кар са около 50 лв броика .... пък на старо.. няма смисъл.. всеки един може да сдаде багажа по всяко време.Засега съм без.Колко е нормалната темп на маслото..при скорост 90 км/ч извън града... какви стойности показват вашите?
        Alfa 155 1.8 TS 8V 129 hp '95 ....ех

        Alfa 156 SW 2.4 M-Jet '04

        Comment


        • #5


          Датчиците за налягане са си проблемно място. И моя от време на време показва щуротии. Ако колегата не е виждал да свети червената лампа горе на таблото най-вероятно с една смяна на датчика нещата ще се оправят. Все пак като знаем колко чувствителен е този мотор към прегряване няма как да върви без мало за смазка. А за температурата н маслото при скорост 90 км час мисля че е някъде около 95 градуса. Аз моята съм я докарвал до 120 в горещ ден с яка ръчка на магистралата като в това време тази на водата си седеше на 90
          Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
          Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
          Peugeot 508 RXH 02.2013

          Comment


          • #6
            Благодаря на всички за отговорите и най вече на колегата който ме насочи към темата за датчика в 164 раздела. Поздрави.
            Ex: Alfa Romeo 33 Imola 1.4 8V '94
            Ex: Alfa Romeo 145 1.4 16V TS '97
            Ex: Аlfa Romeo 155 2.5 TD Sport '96
            sigpic

            Comment


            • #7
              Моя дадчик почна да прави проблеми ,показваше каквото искаше,реших да си купя нов и като ми казаха 68 кинта се изпотих.Купих един от жигула ,направих му преход едната резба е М10х1 ,а другата маи бе М12х1 и го завъртях там за проба ,работи и показва перфектно за 10 кинта датчик и 2 лв. преход .Сега показва 6 атмосфери ,преди не ходеше повече от 2...3.
              sigpicAlfa Romeo 155 1,8 8V TS ; Suzuki Vitara

              Който не може да си купи FERRARI,си купува ALFA ROMEO.....

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от krasisashkov Покажи съобщение
                Моя дадчик почна да прави проблеми ,показваше каквото искаше,реших да си купя нов и като ми казаха 68 кинта се изпотих.Купих един от жигула ,направих му преход едната резба е М10х1 ,а другата маи бе М12х1 и го завъртях там за проба ,работи и показва перфектно за 10 кинта датчик и 2 лв. преход .Сега показва 6 атмосфери ,преди не ходеше повече от 2...3.
                И аз така ,че ми беше писнало да купувам нови и да изкарват по месец,макар че мен ме лъже с околу половин атмосвера.
                Mercedes Benz S Class 3.2i 2004
                166 2.4 JTD '02
                164 2.5 TD '98 ex
                Човешко е да се греши, но за да се объркат съвсем нещата е необходим компютър.

                Comment


                • #9
                  здр.

                  Първоначално публикувано от Alexanderbb Покажи съобщение
                  Датчиците за налягане са си проблемно място. И моя от време на време показва щуротии. Ако колегата не е виждал да свети червената лампа горе на таблото най-вероятно с една смяна на датчика нещата ще се оправят. Все пак като знаем колко чувствителен е този мотор към прегряване няма как да върви без мало за смазка. А за температурата н маслото при скорост 90 км час мисля че е някъде около 95 градуса. Аз моята съм я докарвал до 120 в горещ ден с яка ръчка на магистралата като в това време тази на водата си седеше на 90
                  Това с маслото не е нормално. Виш си радиаторчето!
                  sigpic 155 2.5 TD VM31B 07.03.1997
                  http://www.youtube.com/watch?v=r7_l0...6CE27&index=21
                  !!! http://vbox7.com/play:8b1da481&al=1&vid=1084993 !!!

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от mimo_ Покажи съобщение
                    Това с маслото не е нормално. Виш си радиаторчето!
                    ами незнам да ти кажа. Чистил съм го, пластмасата която отклонява въздуха към него съм я нагласил а и когато я отпуснеш много бързо сваля температурата. а и червения сектор е чак на 140 градуса
                    Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
                    Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
                    Peugeot 508 RXH 02.2013

                    Comment


                    • #11
                      здр

                      По принцип 250гр. да ти е по-малко маслото и дига с 5-7 градоса температурата! Това, че я връща бързо е мн. добре.
                      sigpic 155 2.5 TD VM31B 07.03.1997
                      http://www.youtube.com/watch?v=r7_l0...6CE27&index=21
                      !!! http://vbox7.com/play:8b1da481&al=1&vid=1084993 !!!

                      Comment

                      Working...
                      X